wtorek, 6 listopada 2012

Tatuaż w służbie reklamy

STEREOTYP W SŁUŻBIE REKLAMY
"Nie tatuuj się, wybierz mądrze, zbieraj na emeryturę" - tak powinno brzmieć hasło reklamowe emerytury po tym co zobaczyłem w internecie.

Najnowsza reklama jednego z banków w której tatuaż jest mocno zaakcentowany. Jest to reklama internetowa, gdzie na slajdach kolejno przewijają się zdjęcia opatrzone hasłami:

"Jeszcze wczoraj nie myślałem o jutrze (facet skacze ze spadochronem),
Myślałem, że życie jest tu i teraz (wytatuowana kobieta na zdjęciu),
Dziś wiem więcej i wybieram mądrzej (facet trzymający dziecko)
Podejmuj mądre decyzje,
Wybierz emeryturę..."

Jedyne pytanie jakie mnie nachodzi to, czy zdjęcie wykorzystane do reklamy nie jest w lustrzanym odbiciu.


tutaj możesz przeczytać opinie na temat reklamy:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=510653475626691&set=a.510653125626726.122126.157279380964104&type=1&theater&notif_t=photo_comment

Na odpowiedź społeczności zanurzonej w sieci nie trzeba było długo czekać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz