poniedziałek, 21 lutego 2011

TATTOOFESTIVAL ŁÓDŹ 2011

Ad hoc. bieżącej tematyki dotyczącej tatuażu etnicznego zaglądamy na Polską scenę tatuażu. W ten weekend odbył się TATTOOFESTIVAL w Łodzi. Z powodu licznych obowiązków zawodowych udało mi się jedynie na kilka godzin zajrzeć do Łódzkiego Klubu Muzycznego Dekompresji. Z drugiej strony moja rola tego dnia też była zgolą inna. Tym razem z dziełem Davida Rudzińskiego (Studio Gulestus) na łydce wystartowałem w Konkursie na NAJlepszy TATUAŻ AUTORSKI.

O godzinie 19.30 z tabliczką z numerem jeden pokazałem się jury. Numer na tabliczce okazał się szczęśliwy praca Davida zdobyła pierwsze miejsce:) Chyba teraz mi przyjdzie ubezpieczenie kończynę. Prace Davida możecie zobaczyć na lamach magazynu "Tatuaż - Ciało i Sztuka", prowadzi tam autorską rubrykę Theatrum Symbolica. David wielkie dzięki !!!

SKÓRA PŁONIE - David w akcji!!!

David Rudziński tego dnia zgarnął jeszcze nagrodę za trzecie miejsce w tej samej kategorii. Link do Studia Gulestus http://www.gulestus.pl/ Fanpage na fejsie TUTAJ

Na konwencie w Łodzi zadebiutowało też nowe, warszawskie studio Bartosza Panasa "Caffeine tattoo". Debiut okraszony dwoma nagrodami: I miejsce za tatuaż drugiego dnia festiwalu i wyróżnienie za tatuaż duży czarno-szary. Link do studia http://caffeinetattoo.com/ fanpage na fejscie TUTAJ

Bartosz Panas w akcji

Kilka wspomnień zarejestrowanych na zdjęciach.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz